Publikacje – Raporty – Materiały pomocnicze

Publikacje książkowe

U. Bissinger-Ćwierz, A. A. Nogaj – Strategie radzenia sobie z tremą w kształceniu muzycznym oraz w zawodzie muzyka. Wydawnictwo Difin, Warszawa 2018

Czytaj więcej …


Urszula Bissinger-Ćwierz – Psychopedagogiczne metody pracy z uczniem najmłodszym oraz uczniem ryzyka dysleksji w szkole muzycznej. Wydawnictwo CEA, Warszawa 2016

Wersja do pobrania


Maria Manturzewska – Psychologiczne wyznaczniki powodzenia w studiach muzycznych. Wydawnictwo CEA, UMFC, Warszawa 2014

Wersja do pobrania


Publikacje periodyczne

Zeszyty Psychologiczno-Pedagogiczny Centrum Edukacji Artystycznej nr 1 – Wybrane zagadnienia z zakresu problematyki wspierania ucznia oraz udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkołach artystycznych

Zeszyt nr 1


Zeszyty Psychologiczno-Pedagogiczny Centrum Edukacji Artystycznej nr 2 – Konteksty edukacji artystycznej i pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Zeszyt nr 2


Zeszyty Psychologiczno-Pedagogiczny Centrum Edukacji Artystycznej nr 3 – Wychowanie i profilaktyka w szkole artystycznej

Zeszyt nr 3


Zeszyty Psychologiczno-Pedagogiczny Centrum Edukacji Artystycznej nr 4 – Różnorodność oddziaływań psychologiczno-pedagogicznych w szkolnictwie artystycznym

Zeszyt nr 4

Broszury dla rodziców dotyczące korzyści ogólnorozwojowych kształcenia artystycznego:

Szkoły muzyczne: Dlaczego warto kształcić się w szkole muzycznej?

Szkoły plastyczne: Dlaczego warto kształcić się w szkole plastycznej?

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym.
Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Akceptuję Czytaj więcej

Rozmiar czcionki
Kontrast: