Komunikat w sprawie korespondencji przesyłanej do Centrum Edukacji Artystycznej
Zasady przyjmowania i rozpatrywania podań, skarg i wniosków przez Centrum Edukacji Artystycznej
Centrum Edukacji Artystycznej informuje, że rozpatrywanie skarg i wniosków kierowanych do Centrum dokonywane jest na podstawie przepisów Działu VIII Kodeksu postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia
2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).
Ponadto zgodnie z art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego
• podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone: pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą Centrum Edukacji Artystycznej
• podanie powinno zawierać co najmniej:
a) wskazanie osoby od której pochodzi
b) adres wnoszącego
c) określenie treści żądania
• podanie wniesione elektronicznie powinno (korespondencja mailowa):
a) być opatrzone:
– kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub
– podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, lub
– uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej
b) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
Z uwagi na powyższe, korespondencja kierowana do Centrum, niespełniająca wskazanych powyżej wymogów, nie będzie rozpatrywana.
Komunikat w sprawie korespondencji przesyłanej do Centrum Edukacji Artystycznej